NA RYNKU POLSKIM

Na rynku polskim pojawiły się masowo wytwarzane za granicą produkty konkurencyjne, tańsze, efektowniej opakowane, produkowane z wy­korzystaniem nowocześniejszych, a przez to efektywniejszych technologii. Powstały nowe przedsiębiorstwa na skutek inwestycji zagranicznych, zagraniczne koncerny przejmowały przedsiębiorstwa z branży oraz ich udziały w rynku. Menedżerowie polskiej gospodarki stanęli w wielu przypadkach przed koniecznością (warunkującą przetrwanie firmy) świadomego przyjęcia międzynarodowej perspektywy, punktu wi­dzenia na zflfyądyaną firmę, który obliguje do poszukiwania źródeł szans i zagrożeń, wzorców działania oraz partnerów poza granicami własnego kraju, gospodarki, kultu­ry.

Nikodem Załęgowski

Bardzo mi miło Cię gościć na swoim blogu. Chciałbym, abyś uzyskał tu informacje, których szukasz. Postaram się dogodzić Twoim intelektualnym potrzebom!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *