OSZCZĘDNOŚĆ ŚRODKÓW WYRAZU

Oszczędność środków wyrazu, stylizacja „na do­kument”, odrzucenie wszelkiej dydaktyki — wszy­stko to ważne jest w telewizji, wszystko to ma tu swoje znaczenie. Jestem przy tym przekonany, że nie należy zbyt jednoznacznie rozumieć specyfiki, a z nią ogólnych tendencji rozwojowych teatru telewi­zyjnego.Michał Romanow, wybitny aktor scen radziec­kich, należy do zupełnie innego pokolenia aktor­skiego niż Jefremow i Tołmaczowa. A przecież niemal każdy jego występ w telewizji urasta rów­nież do rangi wydarzenia. Dlaczego? Może jest to magia wielkiego talentu? Chyba nie tylko. Jakie inne właściwości talentu Romanowa wchodzą tu w grę? Wydaje mi się, że jedną z nich jest umie­jętność nawiązywania kontaktu z widzem.

Nikodem Załęgowski

Bardzo mi miło Cię gościć na swoim blogu. Chciałbym, abyś uzyskał tu informacje, których szukasz. Postaram się dogodzić Twoim intelektualnym potrzebom!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *