PODWYŻSZENIE NAKŁADÓW

Mówiono o tym wszystkim w Dniu Radia, któ­ry stał się teraz i Dniem Telewizji. Mówiono też i o tym, że jeszcze osiem lat temu mieliśmy za­ledwie trzy ośrodki telewizyjne, teraz jest ich już sto, że coraz więcej miast wchodzi w system łącz. Ze włączyliśmy się do sieci Interwizji i dziś pro­gram z Moskwy może już oglądać cała Europa. Że z taśm naszych fabryk schodzi co roku około dwóch milionów telewizorów. Że przemysł tele­wizyjny wykonuje plany z nadwyżką. Że w sprze­daży pojawiają się coraz to nowe modele telewi­zorów. I że program telewizyjny — oprócz wszy­stkich innych sposobów przekazywania — można utrwalić na taśmie i jak konserwę w puszce prze­słać pocztą. Wszystko to z myślą o podwyższeniu „nakładu” programów telewizyjnych.

Nikodem Załęgowski

Bardzo mi miło Cię gościć na swoim blogu. Chciałbym, abyś uzyskał tu informacje, których szukasz. Postaram się dogodzić Twoim intelektualnym potrzebom!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *