TELEWIZYJNY OBIEKTYW

Można wieść spory o to, czy praca obiektywu telewizyjnego ma cechy artystyczne, nie można jednak kwestionować, że praca ta wymaga duże­go „talentu dziennikarskiego”. A jeśli tak jest, to obecność kamery powinna być niemal wszędzie, przy każdym wydarzeniu dnia, w samym sercu życia. Przekazywać jego bieg, jego rytm. Rzecz godna uwagi: wszak kamera posiada ce­chy dziennikarza, dla którego dokumentalność — bezpośrednie ujęcie faktów wziętych z życia, bez jakiejkolwiek inscenizacji nie jest sprawą „ambi­cji zawodowej”, lecz stanowi po prostu język, któ­rym się posługuje.

Nikodem Załęgowski

Bardzo mi miło Cię gościć na swoim blogu. Chciałbym, abyś uzyskał tu informacje, których szukasz. Postaram się dogodzić Twoim intelektualnym potrzebom!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *